من دکتر لیلا افضلی، متخصص در زمینه تابآوری، روانشناسی تربیتی و درمان اختلالات یادگیری هستم. دکتری روانشناسی تربیتی خود را از دانشگاه تهران دریافت کردهام و همچنین پستدکتری خود را از دانشگاه الزهرا بهدست آوردهام. با بیش از 15 سال سابقه در حوزههای علمی، درمانی و آموزشی، هدف اصلی من کمک به رشد و ارتقای سلامت روانی کودکان، نوجوانان و خانوادهها است.
در دوره پستدکتری خود، موفق به طراحی ابزاری شدم که امکان ارزیابی و رتبهبندی مدارس متوسطه را از نظر ارتقاء تابآوری دانشآموزانفراهم میکند. این ابزار، رویکردی نوآورانه در ارزیابی محیطهای آموزشی ارائه میدهد و به مدارس کمک میکند تا برنامههای خود را در راستای تقویت تابآوری دانشآموزان بهبود بخشند.
تخصص من شامل تشخیص و درمان مشکلات رفتاری، شناختی و عاطفی کودکان و همچنین طراحی و ارائه آموزشهای تخصصی برای کودکان و والدین است. من اعتقاد دارم که با ارائه راهکارهای علمی و عملی، میتوان به کودکان و خانوادهها کمک کرد تا با چالشهای روزمره مؤثرتر مقابله کنند و مهارتهای لازم برای رشد روانی و ارتباطی پایدار را توسعه دهند.
یکی از دستاوردهای برجسته من، پروژه «مدارس تابآور» است که از سال 2017 (معادل 1396) آغاز شد. این پروژه با هدف تقویت تابآوری در محیطهای آموزشی و توانمندسازی معلمان، دانشآموزان و مدیران مدارس طراحی شده است. برنامههای این پروژه شامل آموزشهای جامع و حمایتی برای تمامی گروهها است تا بتوانند محیطهای مقاوم و پایدار برای یادگیری ایجاد کنند. تاکنون این پروژه با موفقیت در چندین مدرسه اجرا شده و در حال گسترش به مقیاس بینالمللی است.
در کلینیک تابآوری، من و تیمم خدمات متنوعی در حوزه درمان اختلالات یادگیری، مشکلات رفتاری و عاطفی، اضطراب و افسردگی ارائه میدهیم. همچنین، بستههای درمانی و پیشگیرانه ما شامل برنامههای تخصصی برای والدین و معلمان است که به آنها ابزارهای لازم برای کمک به رشد و شکوفایی کودکان ارائه میکند.
علاوه بر فعالیتهای درمانی، تجربههای علمی من در زمینههای تابآوری، اختلالات یادگیری و روانشناسی تربیتی منجر به انتشار مقالات و ارائه سخنرانی در کنفرانسهای معتبر بینالمللی شده است. این تحقیقات به من امکان دادهاند تا رویکردهای نوین و مؤثری را در درمان و پیشگیری توسعه دهم و به جامعه علمی و درمانی معرفی کنم.
هدف من، توانمندسازی افراد در مقابله با چالشهای زندگی و کمک به آنها برای بهرهگیری از ظرفیتهای درونی خود جهت رشد و شکوفایی است
افتخارات:
- کسب عنوان دانش آموخته ممتاز در طول دوران تحصیل مطابق بخشنامه استعدادهای درخشان از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در تاریخ
- 1390/03/19
- کسب تقدیرنامه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جهت طراحی اولین مدرسه تاب آور در ایران.
سوابق مشاوره:
-1 مشاور کودک در کلینیک بهداشت دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران از سال 88 تا کنون )سوپروایزر کودک(
-2 مشاور انجمن حمایت از حقوق کودکان از سال 89 تا 92
-3 مشاور مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسالمی واحد اسالمشهر از سال 91 تا 94
-4 مشاور مرکز پایش آفتاب از سال 1395 تا سال 1399
-5 مشاور دانشگاه علمی کاربردی واحد 12 از سال 91 تا کنون
-6 سوپروایزر کودک کلینیک روانشناسی هفتاد از سال 1398 تا کنون
-7 مدیر مرکز بهداشت روان غنای تاب آوری از سال 1401
کارگاه های برگزار شده
– برگزاری دوره های آموزشی مهارتهای پدری و مادری در فرهنگسراها و دانشگاه تهران و اسالمشهر
– برگزاری مستمر کارگاه آموزشی تربیت درمانگر کودک
– برگزاری مستمر کارگاه آموزشی تربیت مربی تاب آوری کودک و نوجوان
– برگزاری کارگاه آموزشی ارتباط موثر در مدارس
– برگزاری دوره های آموزش خالقیت به کودکان و مربیان
– برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر نقاشی کودکان در پژوهش سرای آفرینش )ویژه فرهنگیان منطقه 4(
– برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای پدری و مادری در پژوهش سرای آفرینش )ویژه فرهنگیان منطقه 4(
– مدرس خالقیت در پژوهش سرای آفرینش )منطقه 4 آموزش و پرورش(
– مدرس خالقیت در اداره آموزش و پرورش اسالمشهر
– برگزاری دوره آموزشی تفسیر نقاشی کودکان در مرکز توسعه فرهنگی دانشگاه تهران، مرکز مشاوره دانشگاه تهران
– برگزاری کارگاه تفسیر نقاشی کودکان در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
– برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مدرس خالقیت در خالقیتکده دانشگاه تشریف
– برگزاری کارگارههایی مرتبط باکودک )در مراکز مختلف. به صورت ممتد(
– برگزاری کارگاه آموزشی تاب آوری برای مشاوران منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران
– سخنران اصلی در همایش توانمندسازی هیجانی- اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران
– برگزاری کارگاه آموزشی تاب آوری برای کارمندان دانشگاه امیرکبیر )دو دوره 16 ساعته
سوابق سازمانی
پژوهشگر پژوهشکده مهندسی پزشکی و سیستم های سالمت دانشگاه شریف
عضو انجمن حمایت از حقوق کودکان
عضویت در انجمن روانشناسی ایران
عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسالمی واحد اسالمشهر
عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
عضویت در انجمن دانش آموختگان روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران
سرپرست علمی خالقیتکده شریف، سال 96-94
داور مجله علمی پژوهشی انجمن مشاوره
داور مجله علمی پژوهشی پژوهشهای کاربردی روانشناختی دانشگاه تهران
دبیر تخصصی نشریه پژوهش های روان شناختی کاربردی )دانشگاه تهران( ، سال 98-99
پایان نامه:
- اثربخشی آموزش به شیوه مشارکتی بر مهارت ها و رفتارهای اجتماعی دانش آموز دختر پایه اول ابتدایی
- دکتر مسعود غالمعلی
- لواسانی
- کارشناسی ارشد 19.50
- طراحی و بررسی اثربخشی مؤلفه های مدرسه تاب آور
- دکتر الهه حجازی
- دکتر مسعود غالمعلی
- لواسانی
- دکتری 19.80
کتاب ترجمه شده:
- زندگی از آغاز )جلد ،2 3 تا 5 سالگی( ، دایره المعارف فرزندپروری، تألیف 1401 بینش نو
- تمرینهای شناختی رفتاری برای افزایش تاب آوری کودکان، ترجمه 1402 ورجاوند
- زندگی از آغاز )جلد ،1 تولد تا 2 سالگی( ، دایره المعارف فرزندپروری، تألیف 1401 بینش نو
- کالسهای تاب آور )ایجاد محیط سالم برای یادگیری(، ترجمه 1398 ورجاوند
- معلمان تاب آور، مدارس تاب آور )ساختن و حفظ کیفیت در زمان امتحان( ، ترجمه 1398 تمدن علمی
برخی از مقالات و انتشارات با همکاری دکتر لیلا افضلی
- بررسی تجربه زیسته خودکارآمدی اجتماعی دانش آموزان دختر دوره ی دوّم متوسطه
- انگیزه شغلی معلم، شادکامی معلم و جو سازمانی: کاربرد مدل یابی دو سطحی معلم و مدرسه(مقاله علمی وزارت علوم)
- وضعیت اجتماعی _ اقتصادی، تاب آوری و عملکردتحصیلی: کاربرد مدل یابی معادلات ساختاری چند سطحی
- تأثیر نوروفیدبک بر پرخاشگری و نشانه های بالینی وسواس- بی اختیاری دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- فزون کنشی
- اثربخشی آموزش به شیوه مشارکتی بر تاب آوری و تدریس تحول آفرین شغل معلمی
- شناسایی مولفه های بافتی در مدرسه تاب آور
- کلاسهای تابآور: ایجاد محیط سالم برای یادگیری
- معلمان تابآور، مدارس تابآور: ساختن و حفظ کیفیت در زمان امتحان
- اثربخشی مداخلات خانواده محور بر نشانه های بالینی و مهارت های اجتماعی کودکان بیش فعال
- دیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مولفه های مدرسه تاب آور
- انگیزه شغلی معلم، شادکامی معلم و جو سازمانی: کاربرد مدل یابی دو سطحی معلم و مدرسه
- تاب آوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانش آموزان با اختلال یادگیری : بررسی نقش واسطه ای اهمال کاری تحصیلی
- رابطه جهت گیری هدفی (با نقش میانجی تاب آوری تحصیلی) و درگیری تحصیلی
- اثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودک محور بر کاهش مشکلات برونی سازی شده دانش آموزان
- اثربخشی آموزش به شیوه مشارکتی بر تاب آوری و تدریس تحول آفرین معلمان
- تحلیل چند سطحی رابطه خلاقیت، جهت گیری هدفی دانش آموزان و ساختار کلاس
- وضعیت اجتماعی-اقتصادی و عملکرد دانش آموزان دارای اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطه ای درگیری والدین
- پیش بینی راهبردهای مقابله با استرس بر اساس مولفه تصور از خدا و نگرش به مرگرابطه حمایت از خودمختاری معلم وهیجان های تحصیلی در دانش آموزان
- اثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودک محور بر کاهش مشکلات برونی سازی شده دانش آموزان9-7 ساله
- اثربخشی رابطه درمانی والد-کودک( CPRT ) بر عزت نفس کودکان کمشنوای دختر شهر تهران
- بررسی اثربخشی آموزش مهارت های رفتاردرمانی دیالکتیکی بر دشواری در تنظیم هیجان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران
مقالات خارجی:
Afzali,l. Hosseinian, S. (2024). Development and validation of school Resilience Questionnaire (SRQ)
in Iranian adolescents. BMC Psychology, 12-31
Gholamali Lavasani, M. Afzali, L. Saleh Najafi.M. Esmaieli, S (2017). Teacher’s support of students’
autonomy in academic engagement: The mediating role of achievement emotions. Journal of EvidenceBased Psychotherapies, 2, 85-90.
Afzali, L. Gholamali Lavasani, M. Saleh Najafi, M., Naghsh,Z. (2017). Multilevel Analysis of student,
professor and parent’s level factors Influence on Academic Emotions. Journal of Evidence- Based
Psychotherapies Issue 2, 36-46.
Jafary,F, afzali,L. (2013). Comparison of the effectiveness of four group therapies in improving the
quality of life in menopausal women. Przegląd Menopauzalny, 3: 194–201
Gholamali Lavasani, M., Borhanzadeh, Sh., Afzali, L., Hejazi, E. (2011). The relationship between
perceived parenting styles, Social support with psychological well-bing. Procedia Social and Behavioral
Sciences, 15, 1852-1856.
Gholamali Lavasani, M., Afzali, L., Borhanzadeh, Sh., Afzali,F., Davoodi, M. (2011). The effect of
cooperative learning on the social skills of first garade elementary school girls. Procedia Social and
Behavioral Sciences, 15, 1802-1805.
Gholamali Lavasani, M., Afzali, L., Afzali, F. (2011). cooperative learning and social skills, Cypriot
Journal of Educational Science 4, 186-193.
Gholamali Lavasani, M. Borhanzadeh, sh. Afzali, L. Hejazi, E. (2011) The relationship between
perceived parenting styles, social support with psychological well- being. Procedia Social and
Behavioral Sciences 15, 1852–1856.
مقالات ارائه شده همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی:
- افکاری شهرستانی، زهرا و افضلی، لیال. )1395(. پیش بینی راهبردهای مقابله با استرس بر اساس مولفه تصور از خدا و نگرش به مرگ، کنگره ملی نماز و سالمت روان.
- افضلی، لیال؛ غالمعلی لواسالنی، مسعود؛ عباسی، لیال و افکاری شهرستانی، زهرا. )1395(. رابطه
حمایت از خودمختاری معلم وهیجان های تحصیلی در دانش آموزان. ششمین کنفرانس بین
المللی روانشناسی و علوم اجتماعی - رنجگر، پریسا؛ افضلی، لیال؛ وکیلی، سمیرا. )1395(. اثربخشی رابطه درمانی والد-کودک) CPRT
(بر عزت نفس کودکان کم شنوای دختر شهر تهران. نهمین کنگره بین المللی روان درمانی
)اجالس آسیایی در بستر ارزش های فرهنگی. - – پورصالحی نویده، مرضیه؛ افضلی، لیال. )1395(. بررسی اثربخشی آموزش مهارت های
رفتاردرمانی دیالکتیکی بر دشواری در تنظیم هیجان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر
تهران. نهمین کنگره بین المللی روان درمانی )اجالس آسیایی در بستر ارزش های فرهنگی - افضلی، لیال؛ وکیلی، سمیرا؛ پورصالحی نویده، مرضیه. )1395(. اثربخشی بازی درمانی با رویکرد
کودک محور بر کاهش مشکالت برونی سازی شده دانش آموزان. نهمین کنگره بین المللی روان
درمانی )اجالس آسیایی در بستر ارزش های فرهنگی - لیال افضلی، مسعود غالمعلی لواسانی، لیال عباسی، زهرا افکاری شهرستانی. )1395(. رابطه حمایت
از خودمختاری معلم و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان. ششمین کنفرانس بین المللی
روانشناسی و علوم اجتماعی. - الهه حجازی، لیال افضلی. )1393(. آموزش مبتنی بر اخالق: راهی به سوی کاهش خشونت در
جهان. همایش نقش آموزش در صلح و توسعه پایدار با تأکید بر کشورهای در حال توسعه. انجمن
ترویج علم.
مقالات علمی- پژوهشی داخل
- افضلی، لیال؛ حسینیان، سیمین؛ نقش، زهرا.)1402(. شناسایی مؤلفههای بافتی در مدرسۀ تابآور: مروری نظاممند.نشریه پژوهش های کاربردی روانشناختی، 14)1(،
.30-15 - افضلی، لیال؛ اسماعیلی، سمیه؛ نقش، زهرا. )1398(. تاب آوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانش آموزان با اختالل یادگیری: بررسی نقش واسطهای
اهمال کاری تحصیلی. نشریه توانمندسازی کودکان استثنایی، 4 )32(، .51-60 - افضلی، لیال؛ حجازی، الهه؛ غالمعلیلواسانی؛ مسعود؛ اژهای، جواد؛ افروز، غالمعلی. )1398(. دیدگاه معلمان، والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه
های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی. فصلنامه پژوهشهای کاربردی روانشناختی، 10 )2(، .19-33 - افضلی، لیال؛ اسماعیلی، سمیه. )1398(. رابطه جهت گیری هدفی )با نقش میانجی تاب آوری تحصیلی( و درگیری تحصیلی. توانمندسازی کودکان استثنایی، سال
،10 شماره ،2 226-216 - نقش، زهرا؛ رمضانی خمسی، زهرا؛ افضلی، لیال؛ افکاری شهرستانی، زهرا. )1397(. وضعیت اجتماعی- اقتصادی، تاب آوری و عملکرد تحصیلی: کاربرد مدل یابی
معادالت ساختاری چندسطحی. پژوهش های مشاوره، دوره ،18 شماره ،69 .186-207 - قاسم زاده، سوگند؛ نقش، زهرا؛ افضلی، لیال. )1398(. انگیزه شغلی معلم، شادکامی معلم و جو سازمانی: کاربرد مدل یابی دو سطحی معلم و مدرسه. فصلنامه مشاوره
شغلی و سازمانی، دوره ،11 شماره ،40 83-98 - افضلی، لیال؛ خمسه، فاطمه. )1397(. اثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودک محور بر کاهش مشکالت برونی سازی شده دانش آموزان. نشریه توانمندسازی
کودکان استثنایی، سال ،9 شماره ،2 صفحه .17-25 - حجازی، الهه؛ افضلی، لیال؛ نقش، زهرا. )1396(. تحلیل چندسطحی رابطه خالقیت، جهت گیری هدفی دانش آموزان و ساختار کالس. نشریه توانمندسازی کودکان
استثنایی، سال ،8 شماره ،4 ،25 صفحه .7-15 - قاسم زاده، سوگند؛ مهاجرانی، محمد؛ نوری پور لیاولی، رقیه؛ افضلی، لیال )1397(. تأثیر نوروفیدبک بر پرخاشگری و نشانه های بالینی وسواس- بی اختیاری دانش
آموزان مبتال به اختالل نارسایی توجه- فزون کنشی. فصلنامه سالمت روان کودک، دوره پنجم، شماره ،1 .3-15 - برهان زاده، شهرزاد؛ غالمعلی لواسانی، مسعود؛ حجازی، الهه؛ افضلی، لیال. )1389(. ادراک از سبکهای فرزندپروری، حمایت اجتماعی و بهزیستی روانشناختی
نوجوانان. روانشناسی معاصر، دوره پنجم، ،1389 ویژه نامه، .158-156 - افضلی، لیال؛ افضلی، فرخ لقا؛ شیری، مریم؛ برهان زاده، شهرزاد؛ داوودی، مریم؛ غالمعلی لواسانی، مسعود، حجازی، الهه. )1389(. تأثیر یادگیری مشارکتی بر
مهارتهای اجتماعی دانش آموزان دختر، روانشناسی معاصر، دوره پنجم، ویژه نامه.86-88، - افضلی، لیال؛ همتی، محمد؛ عزتی ابرغانی، منظر؛ جوادی، فرشته؛ بهمنی، امیر. )1392(. رابطه ابعاد کمالگرایی و جهتگیری هدفی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان.
فصلنامه پژوهشهای کاربردی روانشناختی. 4 )4(، .161-151 - افضلی، لیال؛ ابراهیمی، زهرا؛ مهدی پور ماراالنی، فرناز، کاوندی، سوگل و وکیلی، سمیرا. )1393(. پیش بینی رضایت از مدرسه بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و
اهداف پیشرفت دانش آموزان. فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، 5 )3(، .202-191 - وکیلی، سمیرا. افضلی، لیال. سلیمانی، مهران. )1394(. اثربخشی آموزش مهارتهای ادراکی– حرکتی بر کاهش نشانه های اختالل یادگیری ریاضی. فصلنامه
پژوهشهای کاربردی روانشناختی، 6 )2(، .197-210 - افضلی، لیال. اسماعیلی، سمیه؛ وکیلی، سمیرا. )1394(. اثربخشی بازی درمانی بر توجه و تمرکز کودکان دارای اختالل یادگیری. فصلنامه پژوهشهای کاربردی
روانشناختی، 6 )5(، .53-39 - افضلی، لیال؛ هاشمی بخشی؛ مریم؛ قاسم زاده، سوگند. )1395(. اثربخشی مداخالت خانواده محور بر نشانه های بالینی کودکان با اختالل نافرمانی مقابله ای.
فصلنامه توانمندسازی کودکان استثنائی 7 )20(، .20-17 - افضلی، لیال؛ اسماعیلی، سمیه؛ رجبی؛ هومن؛ وکیلی، سمیرا. )1395(. اثربخشی بازی درمانگری با رویکرد کودک محور بر مشکالت رفتاری درونی سازی شده
کودکان. فصلنامه توانمندسازی کودکان استثنائی، 7 )3(، .224-213 - غالمعلی لواسانی، مسعود؛ افضلی، لیال؛ داوودی، مریم. )1395(. فرسودگی شغلی پرستاران: نقش هوش هیجانی، هوش معنوی و سخت کوشی. پژوهشهای کاربردی
روانشناختی، 7 )2(، .16-1 - افضلی، لیال؛ اسماعیلی، سمیه. )1395(. اثربخشی آموزش خالقیت بر خالقیت و عزت نفس دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی. فصلنامه توانمندسازی کودکان
استثنائی، 7 )18(، .20-17 - افضلی، لیال؛ اسماعیلی، سمیه. )1395(. رابطه ساختار هدفی کالس با خالقیت و با واسطه گری سبک های تفکر در دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان
اسالمشهر. فصلنامه توانمندسازی کودکان استثنائی، 7 )17(، .116-107
مقالات خارجی
- ردیف 5-3( مقاالت ارائه شده همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی:
عنوان مقاله - افکاری شهرستانی، زهرا و افضلی، لیال. )1395(. پیش بینی راهبردهای مقابله با استرس بر اساس
مولفه تصور از خدا و نگرش به مرگ، کنگره ملی نماز و سالمت روان. - افضلی، لیال؛ غالمعلی لواسالنی، مسعود؛ عباسی، لیال و افکاری شهرستانی، زهرا. )1395(. رابطه
حمایت از خودمختاری معلم وهیجان های تحصیلی در دانش آموزان. ششمین کنفرانس بین
المللی روانشناسی و علوم اجتماعی - رنجگر، پریسا؛ افضلی، لیال؛ وکیلی، سمیرا. )1395(. اثربخشی رابطه درمانی والد-کودک) CPRT
(بر عزت نفس کودکان کم شنوای دختر شهر تهران. نهمین کنگره بین المللی روان درمانی
)اجالس آسیایی در بستر ارزش های فرهنگی. - – پورصالحی نویده، مرضیه؛ افضلی، لیال. )1395(. بررسی اثربخشی آموزش مهارت های
رفتاردرمانی دیالکتیکی بر دشواری در تنظیم هیجان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر
تهران. نهمین کنگره بین المللی روان درمانی )اجالس آسیایی در بستر ارزش های فرهنگی. - قاسم زاده، سوگند و افضلی، لیال. )1396(. اثربخشی آموزش به شیوه مشارکتی بر تاب آوری و تدریس تحول آفرین شغل معلمی. فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی.
.26-44 ،)13( 9
طرح های پژوهشی:
- رابطه جهت گیری هدفی )با واسطه گری تاب آوری تحصیلی( با درگیری تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسالمشهر؛ مجری طرح، باشگاه
پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسالمی واحد اسالمشهر، خاتمه یافته)1395(. - حمایت از خود مختاری معلم و درگیری تحصیلی دانش آموزان: نقش واسطه ای هیجانهای تحصیلی. همکار اصلی؛ مجری طرح: جناب آقای دکتر
مسعود غالمعلی لواسانی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. )1394(. خاتمه یافته. - سهم متغیرهای سطح فردی )نیازهای روانشناختی و جهت گیری هدفی(. سطح بافتی )اشتیاق استاد و حمایت از خودمختاری معلم( و سطح والدینی
)ادراک از سبک فرزند پروری( بر هیجانهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران. همکار اصلی. مجری طرح: جناب آقای دکتر مسعود غالمعلی
لواسانی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. )1394(. خاتمه یافته. - رابطه ساختار هدفی کالس درس با خالقیت )با واسطه گری سبکهای تفکر( در دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان اسالمشهر. مجری
طرح. باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسالمی واحد اسالمشهر. )1394(. خاتمه یافته. - پیش بینی ادراک دانشجویان از تصویر بدن بر اساس متغیرهای هوش معنوی و تفکر انتقادی )دانشگاه آزاد اسالمی واحد اسالمشهر، همکار اصلی،
مجری طرح: سرکار خانم دکتر فروغ جعفری، مدیر گروه روانشناسی و مشاوره؛ عضو هیئت علمی )1391(. خاتمه یافته. - پیش بینی فرسودگی شغلی پرستاران بر حسب هوش هیجانی، هوش معنوی و سرسختی، همکار اصلی، مجری طرح: جناب آقای دکتر مسعود
غالمعلی لواسانی . دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی/ )1389(. خاتمه یافته.
leilaafzali@ut.ac.ir