هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشي بازيدرماني با رویکرد کودکمحور بر مشکلات درونيسازي شده کودکان پیش دبستاني است. براي این منظور ،33 کودک با مشکلات رفتاري طي مصاحبه با والدین شناسایي شده و با استفاده از سیاهه رفتاري کودک) CBCL، 4337( مورد ارزیابي قرار گرفتند. از میان این دانش آموزان ،53 نفر نمره بالاتر از نمره برش را کسب کردند و در نهایت از این تعداد ۱ نفر بهصورت تصادفي در گروه آزمایشي و ۱ نفر در گروه کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایشي تحت 51 جلسه بازيدرماني کودکمحور قرار گرفتند و گروه کنترل هیچ مداخلهاي دریافت نکردند. نتایج تحلیل کوواریانس نشان داد که بازيدرماني با رویکرد کودکمحور منجر به کاهش مشکلات رفتاري درونيسازي شده کودکان ميگردد .